Picture
Banner.EGD // FOLA
Vandaag bestaat mijn bedrijf Egbert.EGD alweer 1 jaar! Wat vliegt een jaar toch snel voorbij. Ik heb het gevoel of ik gister mijn KVK nummer ging aanvragen in Apeldoorn. In een laar tijd al veel leuke opdrachten gedaan en heb ik intrek genomen in een super mooi Atelier.EGD in Brink 21 te Deventer.

Dit weekend kan ik helaas niet mijn Atelier in omdat de artiesten van "Deventer Op Stelten" gebruik maken van de ruimte. Aangezien er zoveel mensen lopen op de Brink dit weekend, heb ik een aantal banners opgehangen in Etalage.EGD. Ook voor mijn Buurman, Martin van FOLA Djembe, een tweetal banners besteld en opgehangen. 

Aanstaande vrijdag gaat de mini documentaire die ik samen met Renate heb gemaakt in première. Daar zal ik ook kleinschalig mijn 1 jarig bestaan vieren! 
Dus reserveer hier je kaartje voor #MiniDocu.EGD en de Opening van de Expo.EGD "Speel-film" in Filmhuis de Keizer. (vrijdag 8 juli om 18:00 uur)

Picture
Atelier.EGD Brink 21 Deventer



Leave a Reply.