Picture
Van de week werd ik benaderd door Jan Karel Christiaan Kronenberg uit Leeuwarden. Hij vertelde mij dat hij bezig is met een site over 'Het Hoge Huys'. Het Pand waar Atelier.EGD in gevestigd is, Brink 21. 
Hij was via een Google zoektocht bij mij uitgekomen en zag dat ik 1 van de gebruikers van het pand ben op dit moment. En of ik kon vertellen wat ik zoal deed.

Het grappig is dat ik die zelfde week had bedacht dat het mij wel leuk leek om op mijn nieuwe site (medio Oktober) een pagina op te nemen over de geschiedenis van dit pand. Het is zo leuk dat iedereen die bij mij op bezoek komt altijd wel een leuke anekdote heeft over een beleving in Brink 21, meestal uit hun studenten tijd. 

Wat ik vooral interessant vond om te lezen bij de geschiedeis, dat 1 van de grondleggers van Nationale Nederlande in de jaren 50 in dit pand gevestigd is geweest. Zie de foto hierboven. (zie ook die geweldige tuin rondom de fontein! haha)

Als je het ook leuk vind lees de hele geschiedenis op www.brink21.nl waar Martin van Fola Djembe en Atelier.EGD nu deel van uitmaken! Toch leuk! 

12/7/2012 11:52:47 am

is shortly

Reply



Leave a Reply.